torek, julij 29, 2008

P - legalno obiranje



V centru mesta nimaš kje parkirat. itak. Ma zdej so čist znorel in pobirajo kazni kot za stavo.
Prejšni teden sem dobil lisice na Eippirovi - nisem vedel da imajo nov režim, ker nisem videl nobene table, ki bi mi to razlagala.
Danes sem dobu listek, ki me opozarja da bodo proti meni uvedli postopek, ker nisem plačal parkirnine. Jasno da nisem plačal, saj sem bil ob enajstih zjutraj še od včerajšnega dogodka vzhičen. (beri: nič se mi ni dalo)

In če mi že nobeden ne najeda in ko že izgleda, da so se stvari znormalizirale, pa mi bordo rdeči kmeri zatikajo listke za brisalce.

Ljudje so včasih plačeval mafiji za varnost. Danes plačujem parkirnino, pa se mi skoz neki kreteni zaletavajo (pazi to: na parkiriščih) v avto, tko da rabim po tri ure na zavarovalnici, da dočakam oceno, ter da mi povejo da bom lahko čakal še tri tedne do odločbe.
- Da sem tega zadnjega modela sem slučajno vidu, kako se zaletava v moj avto in si zapisal registrsko, verjetno še nisem omenil. Da so ga policaji poiskal, in da sem zabijal čas za izpolnevanje formularja na policijski postaji, verjetno tudi ne.
- Tistega, ki mi ji naredu rajsne po desni strani nisem dobil.
- Pred kratkil sem parkiral na mestu, kjer je stala gajbica (ki sem jo seveda odmaknil) mi je model vrgel nekaj v šipo, in jo s tem počil. Seveda ne vem kdo je bil.
- V desno stran zadaj se mi je podrgnil rdeč avto, tudi ne vem kdo je bil.
- Za povrh vsega pa mi je zadnjič še nafte zmankal.

Zdej mam stolčen avto tko k šiptarski jonagold in jasno je da ga bordo rdeči kmer že na 220 metrov vidi in reče: "Aha, spet ta s to kripo ! Ziher nima plačane parkirnine !"

E pa jebi se stari še ti u bordo kurac, če misliš da boš jebu narod u glavo tkole !
IZDAJ DOVOLILNICO TUDI ZA TISTE Z ZAČASNIM PREBIVALIŠČEM !

Pa dobro, kaj ne znate na nek normalen način zaslužit denar za svojo požrešno mestno občino ?Ali bomo tukaj živeči plačevali za to, ker si nekateri postavljajo spomenike ?
A niso nekaj obljubljali, da bodo dosledno preiskali od kod tajkunov denar ?
Mogoče bi se moral odselit v Maribor, ali pa na Dunaj (tam so stanovanje pol cenejša kot v Ljubljani, pa parkirišča imajo)

Zdej se vozim po mestu z mopedom, parkiram pred vrati in še vedno ne plačujem parkirnine.
Ker sem to javno povedal, bodo uvedli dajatve še za enosledna vozila, verjetno vinjete za vstop v mesto. (pa da vsi plačajo, ne samo tisti k nimajo svojega parkirišča oz. dovolilnice)

Ni komentarjev: