petek, marec 28, 2008

Let it roll



Okey sushi:
Z Baronom sva šla v ta nov "running sushi & wok dol" k leklerku u ta novosuper in morem priznat, da nimajo ti kitajci nobenga odnosa do hrane sploh ! N'BENGA.

Človek b' rad jedu sushi, zraven mu pa uturavajo in ufuravajo neke pohane zmazke.
Plus tega, pa nimajo pojma o rižu.In to modeli, ki so zrasli gor z rižom (niso sicer neki košarkaši, ampak vseen) .

Da o sladicah sploh ne govorim, sploh nimajo japonskih sladic !

Tako da: PRIZNAM, naredim boljši sushi kot je tam doli. IN CENEJE.
(Če ne zajebem riža, ampak to se mi oprosti, k sm sushi amater)


2 komentarja:

Anonimni pravi ...

data, prjatu, sam si si kriv, če pa hodiš na suši h kitajcem. pakwajteb, asznoru?!

Data pravi ...

sorry stari, sn se za*ebu.
sn povedu da sn se.
res mi je žal.
pa za to da nisn nč sn gor pohledu,mi je tud žal.
sam ni blo cajta.
res ne. majke mi.