FFLL
Mal branja nkol ne škodi. http://www.mccarthyshow.com/. Pa samo-organizacija tud ne.
Priporočam. (za glavo in programsko opremo ;)
Glede na to da mi doma tiktaka quad core in da mi je AI bil vedno "de facto" interesanten,
mi je danes žal da nisem za rojstni dan odšel za par dni v London. (je pa res da sem čist pozabu)
Zanimiv način dela, za srdenje oz. malce večje skupine, ne samo za game developerje, ki so itak vedno najbolj pod pritiskom (zato vedno najdejo neke vzvode, kako dobit čim več keša za čim manj dela)
Game Law: SCRUM Deals - Good, Bad or Ugly!
Imam pa v glavi projektič, ki se mi že nekaj časa rojeva čudne misli, blodi po glavi, ter mi iz nje rine lepe misli o lepih deklicah, kako gole in voljne ležijo med belimi rjuhami.
Rad bi naredil "pameten" Motion Controler modul za Sensor. (Za katerega razmišljam, da bi ga dal v open source, če bo dovolj zanimanja) (Razen modula za prepoznavo govora, ki je komercialno licenciran)
Ideja je podobna temle dokumentu Parametric Motion Graphs (Heck, Rachel and Gleicher, Michael. Proceedings of Symposium on Interactive 3D Graphics and Games 2007)
pa malce temle Interactive Motion Correction and Object Manipulation (A. Shapiro, M. Kallmann, P. Faloutsos
Proceedings of Symposium on Interactive 3D Graphics and Games 2007)
V ozadju bi naj bila še preprosta fizika togih tele in pa seveda FANN in FSM. ter FFLL.
Modul naj bi bil open source. (gre se bolj za proof of concept kot kaj drugega)
Ni komentarjev:
Objavite komentar